Si è appena conclusa AltaRoma che per chi non lo sapesse, cosa di cui non mi very surprised, should be the event of haute couture in Rome.
use the conditional, not a chance, but for a reason.
why should Rome high fashion does not take off.
We have tried in recent years to revive the old glories, public money was spent, big names have been trying to revive an event that is now a corpse in an advanced state decompositivo. Why
autodegradarsi continuing on a wrong path?
Big names have taken over the direction in recent years but unfortunately the protagonists of the international fashion parade in Rome more.
E' un dato di fatto.
Lo sanno anche gli addetti ai lavori, Roma "non ha ne parterre ne stampa".
Tutti gli anni è la stessa storia, si spera che il mito dell'araba fenice prima o poi approdi anche nella capitale e faccia il miracolo.
Unico neo positivo è il concorso Who's on Next con cui AltaRoma e Vogue Italia negli anni hanno lanciato straordinari giovani talenti.
Certo, non si può pensare di mantenere viva una settimana dell' alta moda e paragonarla anche solo lontamente a quella parigina, solo con nuovi nomi, che pur bravi che siano traspare la loro ovvia inesperienza.
La maestria dell'artigianato Italian that is transmitted from generation to generation deserves more, but I think we must still wait for a miracle.
AltaRoma As you point out to this blogger: the cheap diamonds.
will find some nice photos.
0 comments:
Post a Comment